Totalt antall sidevisninger

fredag 4. mai 2012

Oppmuntringspresang til meg selv fra meg selv...


 Vært litt sliten og nedfor noen dager, noen ganger er det bare slik uten grunn. En står på og kjenner ikke alltid etter; at nå er det kanskje på tide å slappe av litt... Jeg er nok ei som presser meg litt mer enn jeg har godt av.. Setter kanskje litt for høye krav til meg selv.. "Skulle, burde, gjøre, rydde vaske" ... Alt trenger ikke alltid være så perfekt.. Jeg er langt ifra perfekt..

Det er da jeg trøster meg selv med å unne meg noen små ting.. Når ikke mannen kommer på det, så gjør jeg det selv.. hi hi..

Ringen er fra Dyrberg/Kern I LOVE IT!!!!!

3 kommentarer:

  1. For en nydelig ring!:)

    Ønsker deg en fin helg:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Absolutt fortjent!Slike dager er ikke gode,og håper det går bedre med deg..Når ting er uten grunn,har man liksom ikke helt lov å være sliten,selv om det gjerne er da man trenger det mest!
    Kos deg med sol og mai dager
    klem karin

    SvarSlett
  3. Vel fortjent! Jeg kjente meg igjen her hehe....
    Kjempefin ring :)
    Ha en fortsett fin helg!

    Klem fra Monica

    SvarSlett