Totalt antall sidevisninger

fredag 22. februar 2013

Titt tei,her er jeg....

Lurer på om dette blir det "nye salongbordet" mitt... hi hi..


Ja, det var ei god stund siden... har ikke hatt bloggdilla  på en laaaang stund.... Det har skjedd mye..., mistet Charlie for ca. en mnd. siden.. Han ble påkjørt av en bil en mørk kveld rett utenfor huset vårt på veien.. Det ble et så stort sjokk for oss alle, og savnet av min "lille baby" ble så stort at det tok både matlyst og søvn fra meg....

Min kjære var så lei seg for det var han som hadde hatt han på lufting ute uten båndet på... Han ble vitne til at lille Charlie løp rett mot lysene på bilen... Livet stoppet momentant på lille skatten vår... 

Uff og uff... Men vi fikk råd av hundefolk at den "beste medisin" var å få seg ny hund så raskt som mulig.... Jeg var jo temmelig knekt, og litt motvillig begynte jeg å snuse litt på nett.Trodde egentlig ikke at noen kunne erstatte skatten min... 

Lille Theo kom til oss som en velsignelse under en uke etter tragedien... Vi hentet han i forrykende snøvær i Larvik, da hadde hundeopdretter møtt oss på halvveien. Hun syntes så synd på oss, etter at jeg mailet henne om alt som var skjedd, og var helt enig i at det var det beste å få en ny...


Så nå bor det en liten Theo hos oss... En liten "Pompino" av rase, og nesten prikk lik Charlie. Vi fikk han da han var 11 uker gammel.

Sorgen bearbeides bedre med den lille bylten..., og han Passes på som "smeden"!! Aldri mer uten bånd!!!! (bilder kommer...)

Jeg har rukket å fylle 40... Dagen ble feiret av alle mine kjære venninner, svigerinner, mor, stemor, tanter, kusiner og mormor på 84... Dagen ble uforglemmelig!!!



Litt inspirasjonsbilder, så får jeg håpe at bloggbasillen kommer tilbake til meg...:

 
 

2 kommentarer:

  1. Uff,så trist at dere mistet hunden deres:(
    Håper det går bedre med dere og gleder meg til å se bilder av den nye hunden:)

    Klem

    SvarSlett
  2. HEI!!! HÅPER DU ER PÅ VEI TILBAKE,SAVNER INNLEGGENE DINE:)
    KLEM FRA NABOEN

    SvarSlett