Totalt antall sidevisninger

søndag 25. november 2012

Julebordsesong

Har vært på utkikk etter nye sko/letter til årets julebord og julehøytid, men har ikke funnet noe som har falt i smak ennå... Jeg ønsker meg disse... Har kun sett de på nett hos en svensk blogger...
 Jean-Michel Cazabat  
Men det må da vel kunne finnes noen som likner.... Jeg hører om de som kommer hjem fra Usa med opptil 20 par sko.. 

Vel.., julekjolen er iallefall i boks, det blir en enkel sort kjole med litt bling på... I fjord gikk jeg med min da nye bunad på julaften, det var veldig stas for min kjære svigermor som vi fikk siste julen med. Men jeg må si at det var litt stress å passe på hele tiden, for å ikke søle mat når man sto ved konfyren.

Har dere funnet juleantrekket???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar