Totalt antall sidevisninger

søndag 6. mai 2012

Forandring fryder...

Ny farge hos meg... Ekspremeterer med farger.. Jeg har myyye hvitt hos meg, den fargen blir jeg aldri lei, men du verden så gøy det er å kunne tilsette litt farger her og der.

Sjøgrønn kasse på kjøkkenbenken med litt oppvaskting i.. Kassa kjøpte jeg for en veldig billig penge hos "Mester grønn" på slottet i Kr.Sand. 

Spiseplassen har fått ny vårlig "prikkeplastduk", nærmeste jeg kom sjøgrønn. Har også en i beige også som jeg bytter litt på ( fra stoff og stil).



I dag har jeg den deilige søndagsfølelsen. Det er helt stille i huset. Minsta er ute å leker, tenåringene sover, og mannen er på sykkelløp. Mor nyter litt alenetid. Ha en strålende søndag!!!!!

2 kommentarer:

  1. Kjempe fin kasse ;o)) Passet fint hos deg! Herlig med litt farge nå om våren ;o))
    Nyt kvelden ;o)
    klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Kjøpte nettopp den samme kassen:) bruker den til å ha babyleker i:)

    SvarSlett