Totalt antall sidevisninger

tirsdag 13. mars 2012

Ranunkler


RANUNKLER er en av mine FAVORITT blomster nå om våren. Gir meg en god følelse av å se på disse små ballene som åpner seg som en nydelig kreasjon av en blomst. Hva er deres favoritt blomster nå om våren?

 I dag var det nydelig vårvær, vi var ute hele dagen på jobb. Det er ei fantastisk tid vi går i møte nå.. Var ute i hagen i dag og fikk se at alle tulipanene vi plantet i høst står i knopp, og dette er skjedd bare på noen få dager.

Til helgen reiser vi til København. Skal bli gøy å se igjen favoritt byen min. Der skal vi prøve å få leid oss sykler og sykle litt rundt å se alle de flotte bygningene, butikkene og parkene ikke minst. En utendørslunsj eller to hadde heller ikke vært dumt.. Krysser bare fingre og tær for at været blir bra...

2 kommentarer:

  1. Å, de er så nydelige.SeR flere bloggere som har postet bilde de i det siste. Det betyr at våren er på vei!!!Så nå må jeg nok ta turen til Blomser butikken å kjøpe selv også:)
    Hilsen naboen:)

    SvarSlett
  2. De er utrolige fine, får lyst til å kjøpe litt friske blomster selv når jeg ser alle innleggene med blomster om dagen:)

    Ha en finfin onsdagskveld!

    SvarSlett