Totalt antall sidevisninger

søndag 18. mars 2012

København






ÅÅÅ for en fin tur vi har hatt i København. Det var virkelig gøy å se byen igjen etter 10 år.. Har aldri vært så trøtt i bena tror jeg.. Vi lå heldigvis sentralt i nærheten av Tivoli, og trasket "strøget" opp og ned x antall ganger; tenåringsjenter og en mamma som elsker butikker.. Stakkars pappaen, med 4 jenter var han i mindretall.. Han ble heldigvis fornøyd med at det var mange sportsbutikker å se, og han fant en "matas" butikk der han fikk handle vitaminer og mineraler veldig billig.. Ehm-- trenger ikke å si mer om min kjære "treningsfantom" av en mann. Vi fikk med oss litt kultur oxo da.. Nasjonalmuseet og kanalbåttur i Nyhavn ;-) Tivoli var ikke åpent ennå...

Jeg kom hjem med to nye skjerf, en genser, bluse og ei dongerijakke. Ble ikke noe på interiørfronten.. Fant til min store forskrekkelse ikke "Becksøndergaardskjerf"... Jeg hadde tenkt å annsaffe meg et, og en jobb kollega ville gjerne jeg skulle kjøpe et for henne.. De var ikke så populære i Danmark fikk jeg til svar.. Men jeg fant noen andre skjerf jeg ble veldig fornøyd med.
Nå bærer det i loppekassa, litt kjærkommen hvile til mine "hovne" ben...

1 kommentar:

  1. Herlig med tur ;oD Vi reiser til Køben i slutten på april. Gleder meg en haug ;o)))

    Fin uke til deg ;o)
    Klemmer Elisabeth

    SvarSlett