Totalt antall sidevisninger

mandag 27. februar 2012

Kopper /cups og sånn



Disse koppene fra Bastion er såå fine, (fra "Kamelon"). Jeg har fire fra før, og jeg var innom favoritt butikken min og "smuglet" hjem to stk. til her om dagen. Jeg har en mann som synes vi har mer enn nok kopper og krus i hus, og jeg må kjøpe de litt i det skjulte..hi hi. Jeg har valgt å blande litt farger og typer som på bildet.



Englekrusene nedenfor samler jeg også på (fra Hansen og co favorttt butikk nr.2), jeg fikk en slik av min kjære kusine til jul, og jeg falt pladask for designet..

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så koselg blogg du har :-)

    Jeg er også veldig glad i Bastion koppene :-)
    Går og venter på noen rutete som kommer i posten snart.

    Og de må smugles i hus her også ;-)
    Hihi.. for de har vi jo hatt i hus lenge... ikke sant? :-p

    Legger meg til som følger her jeg...gleder meg til å se mer :-)

    Ha en fin torsdag!
    -Susanne-

    SvarSlett