Totalt antall sidevisninger

torsdag 12. januar 2012

Test av picasa via google konto


Dette var bare en liten test... jeg har nå funnet ut at via picasa er det super lett å redigere bildene og det tar en brøkdel sekund i forhold til å laste opp via maskinen... Digg. Nå sugler jeg bare etter å lære meg,og låne min mellomste datters speilrefleks kamera..hi hi.. Hun har vel og merke kjøpt det selv, men inntil jeg får et eget, så får jeg legge inn noen gode "aksjer" hos henne for å få lov;-)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Så bra da..Kjempefint bilde:)klem

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har! Kjempefint du har det i huset :)
    Takk for tips med picasa, det skal jeg prøve ut neste gang.

    SvarSlett
  3. Heisann, takk for d;-) Jeg måtte bare registrere meg med googlekontoen i picasa.. Kjempe lurt så klikker du deg rett på bloggen/nytt innlegg når bildet er redigert via blogg ikonet nederst:-)

    SvarSlett