Totalt antall sidevisninger

onsdag 11. januar 2012

Salg



Det er jo så mye salg rundt forbi nå i januar. Jeg har lenge hatt lyst på en ny sofa til loftstuen som vi har oppe. Der har ungdommene sitt tilholdssted. Det hadde vi ikke før i det gamle huset, og jeg er super glad for at vi har den nå. Vi bruker også stuen i "ny og ne". Spesielt koselig er det å ha "Jentefilmkveld" der med de 2 eldste  døtrene mine på 15 og 18. Har til nå hatt en sort gammel sofa der som "stjeler" lyset i rommet. I går var jeg innom en lokal kjede og fant (jippi) en billig og grei modulsofa. Det er mye ikea møbler hos meg, så det kan være greit å ha noe annet også;-) Ikke noe vondt om ikea,-de har maaasse fint!!! Så loftstuen er mitt neste prosjekt,-den er ikke ferdig innredet ennå... Bilder kommer etterhvert. Her på sørlandet regner det i dag, men ha en fin dag likevel;-)

5 kommentarer:

  1. Du og du for et hus og for noen rom!!!! Kjenner jeg har lyst til å se masse masse flere bilder av alt ;) Utrolig flott!
    Ønsker deg en flott dag!
    Klem fra Hege Beate

    SvarSlett
  2. Lekker stue du har!!

    Nydelig gulv også:)

    ha en fin dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Gratulere med blogg. Blir spennende å følge deg, og loftstueprosjektet ditt. Ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  4. kjempefin blogg og nydelige bilder!Her må jeg innom igjen..:)
    Ha en fin kveld:)
    Camilla

    SvarSlett