Totalt antall sidevisninger

onsdag 18. januar 2012

Daybed



Kan virkelig anbefale å ha en "relaxing daybed" i hus! Det er utrolig deilig å flate rett ut på disse etter en lang dag på jobb.. Våre blir flittig brukt i vår stue iallfall.. Her sitter jeg masse å strikker, blogger, eller ser på tv.. Ikke så overraskende (har masse fra ikea hos meg..) er de fra ikea "kivik", de er kanskje ikke så praktiske i hvitt, men nå har vi ikke små barn hjemme lengre. Det går som regel greit, og jeg har valgt å dekke/pynte de med puter, tepper osv.. Jeg har ikke gardiner i min stue, kun et sett med "lameller" i de store vinduene i gavlen, disse brukes på mørke vinterkvelder. Jeg er et utpreget sommermenneske som må ha mest mulig lys inn i mitt hus.. Gleder meg til lysere tider!!! 
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hei:)Så fin day bed og genialt og ha en sånn i stua..La lyset flomme:O))klem

    SvarSlett