Totalt antall sidevisninger

tirsdag 17. april 2012

må bare ha d...


Kommer stadig kule koppehåndklær, disse er fra ferm living.


Sjekk disse:















Lekre puter fra BY NORD, perlestrikk...  Kanskje jeg skal ønske meg ei sånn...

I morra har jeg friiii,og synes virkelig "mor" fortjener en "LITEN" oppmuntring etter x-anntall timer med bretting, sortering, bretting og sortering i gjen, tøy i stabler på alle kanter...Det vil jo ingen ende ta....

Kommer def. ikke til å bruke fridagen min på husrengjøring i gjen. Har en tendens til det.., ANYONE???? De har meldt stygt vær i morra, snakker jeg kanskje litt shopping/cafe...? Koble litt ut av og til..

"Im worth it"


Har dere lyst på disse til barnerommet?

 

En "fin fin" giveaway, og den finner dere forresten:HER


Klem fra meg.

1 kommentar:

  1. De strikkaputene var bare så lekre!! Deilig med en friiii dag der man kan gjøre det man har lyst!

    Ha en flott dag!

    SvarSlett