Totalt antall sidevisninger

søndag 11. mars 2012

SENOR PEREGRINO

Señor Peregrino - Cecilia Samartin
Denne boka har jeg nettopp lest, klarte neste ikke å legge den fra meg. Kan anbefales på det varmeste..


Boka handler om Jamilet som er usedvanlig vakker, men under klærne skjuler hun et grotesk fødselsmerke. Med håp om å bli som alle andre flykter hun fra Mexico til USA. Hun får som jobb å ta seg av gamle Señor Peregrino, og når han forteller om sin pilegrimsvandring til Santiago de Compostella, forandres alt. Historien om Jamilet fortsetter i La Peregrina.

Ingenting er bedre enn å dukke ned i en god bok.. Har dere noen gode boktips til hva jeg skal lese nestegang, mottar jeg tips med glede. Klem fra meg!!!

2 kommentarer:

  1. Har denne i bokhyllen min og gleder meg til å ta fatt på den:-) Har jo en bokblogg jeg, så du er hjertelig velkommen innom for en titt. Det finnes mange gode bøker der ute:-)) Ha en fin kveld:-))

    SvarSlett
  2. Hei, og så koselig at du er med på min giveaway!!:)
    Jeg har knapt lest en bok i mitt liv,er såå rastløs av meg, men kunne nok hatt godt av å slappe av med en god bok ja..denne hørtes spennende ut :) skriver den ned, så kanskje det er dette så blir min førstleste;) ha en fin uke:)

    SvarSlett