Totalt antall sidevisninger

lørdag 4. februar 2012

Å bygge hus er en drøm, når man slipper å gjøre ting selv...










http://www.fvn.no/tema/bolig/Alle-gode-ting-er-to-2188300.html

Her er linken for å se innlegg fra boligavisen... Det var jo litt rart å se det på trykk sånn. Føles litt voldsomt, vi er jo så vant til å bo her.. Tusen takk for alle koselige hilsener på sms og facebook. Love you all!!! Ha en bitende kald men strålende helg!!! Det er da man setter pris på å sitte inne å fyre i ovnen under teppet med lapptoppen og en kopp varm sjokolade....

11 kommentarer:

  1. God morgen..vakre bilder fra ditt hjem.
    Den seng gavlen har jeg aldri sett maken til,så stilig!
    Og badekaret ditt ELSKER jeg!!
    Nyt lørdagen:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Heii!!! <3 så koselig sagt!!!
      God klem fra meg

      Slett
  2. Kjempefint, har linket det på face nå..he,he:)

    SvarSlett
  3. Å, så fin og spennende reportasje!
    Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og bloggen din :)
    Godt du fant meg, så fant jeg deg også hi, hi.
    Nydelig hus dere har forresten...
    Klem May Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Heii, så stas!!Tusen takk for hilsen <3 Gøy å bli kjent med andre bloggere!!Jeg fikk lagt siden til i bloggroll forresten, har hatt litt trøbbel med nettverket i dag... god helg!!!! Klemmis fra Siren

      Slett
  4. Gralla med FLOTT reportasje i Fevennen! Sitter bare å nyter dei flotte bildene.. Må bare sei det igjen, den vedovnen misunner eg deg så!! Den er bare nydelig!

    Ha ei flott helg!!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den er vi såå fornøyd med, den er som et smykke for oss!!! Go klem fra meg!!

      Slett
  5. så flott hjem du har, og artig med den pallegavlen, en ny versjon av paller som jeg ikke har sett før :)
    Ha en fin søndag
    klem Tone

    SvarSlett