Totalt antall sidevisninger

torsdag 9. februar 2012

Kamelon

Jeg bor i nabobygden til Vennesla. Der har de et par kjempefine interiørbutikker. Den som skiller best seg ut, etter min smak er "Kameleon". Der har de masse deilig interiør og litt av den industristilen som jeg liker så godt. Det som er så flott med å handle i butikken, er at alle er så koselige og kan slå av en liten prat. Det finner en sjelden på de store senterene... Jeg har fått tillatelse til å vise noen bilder fra Kameleon på siden min. Akkurat nå har de fått inn masse utrolig kule skilt!!! LOVE IT!!! <3





2 kommentarer:

  1. Det er flott og ha slike nisjebutikker og ikke minst støtte opp om de så de overlever..De forstår også at det er uhyre viktig og gi god service,noe som egentlig burde være en selvfølge..Men som man desv sjeldent opplever i de store kjedene,de har mye og lære...
    Nydelige skilt,har en søster som aldri kan få nok av disse:)
    Nyt kvelden din!
    klem

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant. En må verne om disse butikkene!
    god klem fra meg.

    SvarSlett