Totalt antall sidevisninger

tirsdag 28. februar 2012

IKEA



To av disse ble med meg hjem på lørdag, og kommer nok også til å bli brukt litt ute på terassen til sommeren. I dag har det vært strålende vær på sørlandet, minst 20 varmegrader tror jeg. Vi var på tur med ungene i barnehagen i hele dag. Vi storkoset oss med bål og fiskekaker på brød. Masse lek og morro. Jeg er utrolig takknemlig for jobben min, spesielt på slike dager ;-)

(Bildene er fra ikea)




Utrolig kult konsollbord med hjul.







Jeg kunne hatt lyst å prøvd meg på en sånn puff..Hmmm,- neste strikkeprosjekt?  Har noen en oppskrift på noe "alla" blir jeg glad..

2 kommentarer:

  1. Så godt og være velsignet med fint vær,vi trenger det så sårt nå..
    Nydelig strikka puff,kunne tenkt meg en sånn selv:)
    Nyt onsdagen..
    klem

    SvarSlett
  2. Lenge siden denne ble lagt ut, men på pickles.no er det oppskrift på Puff Daddy. En stor puff:)

    SvarSlett