Totalt antall sidevisninger

lørdag 28. januar 2012

Bursdag

Lånt via internett.



I morgen skal jeg lage cupcakes. Jeg har nemlig bursdag på tirsdag (og på selve dagen min den 31.., kommer sansynligvis "huset " vårt i boligavisen i fædrelandsvennen.., må si jeg gruer meg litt..) 
Har gått til innkjøp av diverse ting man trenger til å bla. få kakene like høye som på bildet. Før lagde jeg de alltid uten den formen, og de ble jo paddeflate... Men nå blir de så fine at, når papirformene settes oppi teflonform før de stekes. (ps. på biltema selger de disse for en slikk og ingenting... Det fant jeg ut etter at jeg hadde handlet alt utstyret mitt på jernia..)
Det er veldig fint å pynte disse med vanillafrosting som du lager selv. Jeg har kjøpt sånne "pumper" fra cacas, og tryller frem likefin pynt som de på bildet (forhåpentligvis.. hi hi) Får ta bilde av de i morra...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar