Totalt antall sidevisninger

fredag 30. desember 2011

En ny blogger..



I dag har jeg fått meg interiørblogg. Så spennende! Har fått kjempe hjelp og inspirasjon av min kjære snille nabo Nina som står bak "Ninas skatter" bloggen. Tusen takk for den gode hjelpen. Det hadde ikke gått så smertefritt hadde det ikke vært for deg! Jeg gleder meg til å dele og få tips tilbake. Interiør er interessant og gøy. Jeg håper jeg kan i denne "bloggjungelen" tilføye tips og hjelp til andre som kanskje skal bygge hus... Nettopp fordi vi har bygd for 2 gang... Min erfaring fra 1` bygg til 2` bygging er veldig forskjellig. Første gangen gjorde vi alt selv og da med 2 små barn, men nå planla jeg/vi alt med god hjelp av arkitekt som satte alle "mine" drømmer på papiret. (huset ble tegnet 3 ganger før det passet inn på tomten..). Vi solgte hus nummer 1 til god fortjeneste, (som var verd alt slitet da vi var yngre..)og kunne da dra med oss, og "unne" oss et stort deilig hus, med god plass til tenåringer og "atpåklatt".

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei og velkommen til bloggverdenen:)
    Det var bare en fryd å hjelpe deg.
    Med ditt nydelige hus, er jeg sikker på at du kommer til å poste masse fine bilder som blir til stor inspirasjon for andre.
    Kos deg masse i kveld.
    Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Tusen takk for all hjelp Nina, jeg setter stor pris på at du hjalp meg!!! Nå kommer hun fra fvn.avisen på hjemmebesøk til onsdag,-blir spennende ;-) Håper dere er bedre i formen- god klem!!!

    SvarSlett